Herkesin bünyesi farklı olabilir ama, ben de dün ilk kez Çatala cıktım gerçekten normal Doğumdan korkan ben , bu abartılan şey bukdr basitse normal Doğum da belki aşırı abartılıyordur dedim. yani ilişki ağrısından daha fazlası olmadı, hatta hiç bir ağrı hissetmedim. Üst kemik basık normal Doğum zorlar dedi doktor. Sezeryan olacağım bu sebeple , risk almak istemiyorum.