Benay10 aynen cnm haklısın okuyunca postu aklıma aynı oyle yapan birisi geldi ben doğumdayken Bı bayanda aynısını yapıyordu hemşireleri okadar uğraştırdıkı doktora bıle müsaade ettirmedi muayene etsin en sonda doktor gıdıp kaynanasına soyledi kaynansı yanına geldi dedi kızım izin ver o bağırıyordu olmaz diye illa sezeryan olmak istiyorum dıyodu doktor da dıyodu ya delimisin 8santım açılman var ha doğurdun doğuracan kaç saattir bu sancıları çekiyon o illa ben sezeryan olucam dıyodu sırf muayene olmamak için 🤷♀️ çatalada gitti en sonda sezeryan olmak istedi sırf doktor orasını ellemesın dıye düşünün yani o yüzden ben aslında bu bayanda hak verdim ama bence okadar da abartmamalıydı☺️ hemşire illa bakıcak ki bilsin