Foto03 Smyye0303 Benimde ilk hamileliğim oğlum olacak inşallah ama ben 15+4 den itibaren hissediyorum hatta videolarda bile görünüyor artık şuan 19+3 olduk 😊💙 herkeste değişik olabiliyor tabi doktorum da dedi çok yaramaz bi erkek geliyor sana diye 😄
Smyye0303 Foto03 maşallah canım ya ne güzel benimde oğlusum olcak😍ultrasonda zıpırlar kıpırrrr kıpır yedik ayvayı desene doktorda kime cekmiş bu oyun havası oynuyo diyodu benim oğlana 16 haftalıkkrn🤣😂
Tubaaa-91 Smyye0303 herkesinki kıpırdıyor benimki kıpırdamıyor 😢😢 beni üzdü şuan ne zaman ultrasona gitsem uyuyor 😭😭 çıkınca da sakin kalmaz 😄😄😄
Tubaaa-91 Smyye0303 geçen doktora giderken bir kalıp yedim iki kutu meyve suyu içtim bana mısın demedi bırak görmek için tam yarım saat merdiven indim çıktım yürüdüm 😢 bu Nazlılık beni yoruyor ☺️
Smyye0303 Tubaaa-91 kaç haftalık oldu canım kızın mı olacak 😬😀hem nazlı hem çok uykucu Doğuncada uyumucK 😂
Pelin08 Smyye0303 evet evet 😊 yemekten sonra sola uzaninca tatli birseyler yiyince birde özellikle kahve ictikten hemen sonra 😊
Tubaaa-91 Smyye0303 kıZımız geliyor allah kısmet ederse 20 haftalık oldu bir haftada önceden gidiyor ☺️ Kıpırdasın bende duyayım artık herkesin başlamış tıklamıyor 😢
Smyye0303 Tubaaa-91 maşallah canımm benim oğlan gibi senin kız desene tombik bebişler hissedersin merak etme canım😂😁
Sinem0806 Arkadaşlar bende nisanda hamile kaldim şuan 19+4 gunlugum dogumum ortalama 21 aralık gosteriyor hagiften bebegimin oynamalarini hissediyorum. Rabbim hepimizi tek nefeste kurtarsin insallah