38Prens38 Smyye0303 tam tamına 20 hafta olduk 28 aralık dogucakk oglum inşallah Yaklasık 3 4 gündür azar azar hafıf hafıf tıklamalar oluyo cok sükür
Evinanne Smyye0303 18+2 olduk bizde ama henüz hareket falan hissetmedim hiç🤷🏻♀️ Heyecanla bekliyorum😍
Smyye0303 38Prens38 inşallah canım benim benimde Aralık 10 gibi dogumum 🤗aynen bende öyle hissediyorum tık tık yapıyor arada ama doktorum 10 güne tamamen hissedersin dedi😀
kevserk 38Prens38 Ben de 20+0 oldum bugün, iki üç haftadır hissediyorum bakalım ne zaman gelecek bebişler ☺️
Zeynepmum 38Prens38 ya ben 19 haftalık oldum doğumum 25 Aralık gözüküyo.siz 20 haftalık olduğunuza emin misiniz?
Tubaaa-91 Smyye0303 herkesinki kıpırdıyor benimki kıpırdamıyor 😢😢 beni üzdü şuan ne zaman ultrasona gitsem uyuyor 😭😭 çıkınca da sakin kalmaz 😄😄😄
Pelin08 Smyye0303 evet evet 😊 yemekten sonra sola uzaninca tatli birseyler yiyince birde özellikle kahve ictikten hemen sonra 😊
novice_mom Smyye0303 20+6 yım ilk gebeliğim olmasına rağmen 17. Haftadan beri cimcimemi hissediyorum 🥰 çok hareketli bazen gıdıklıyor gülüyorum ❤️
Pavlov Benimde 19 aralık görünüyor doğum, elimi koymadan ilk kez 19+4te hissettim hareketlerini🧿 çok heyecan vericiydi gerçekten. Şimdi yemekten sonra özellikle hissediyorum 🥰
Smyye0303 Pavlov Rabbim sağsalim kucağımıza aldırsın canım❤️😍bende öyle yemekten sonra hissediyorum genelde çok olmasada
HvvGlKrdl Smyye0303 20+6 daha iki gundur kipirdiyo bebegim cok guzel bir duyguymus cok merak ediyodum nasil olacak diye mukemmelmis ama cok az ve daha cok sabahlari ilerleyen zamanlarda daha sik olur insallah 🙏
Smyye0303 HvvGlKrdl Öyle valla en güzel duygu inşallah canım doktorum bana 10 güne iyice hissedersin dedi senin de öyle olur canım