Birde şöyle düşünmek lazım sonuçta doğum yolun varsa zaten normal olur yoksa sezaryen yapıcaklar. Önemli olan hastanenin olası aksiliklere karşı yeterli olması.. Hem hastaneye hem doktora fazladan para yatırmak çok saçma bu durumda ben bir hastaneye gidiyorsam neden doktora da para vereyim.. ama iş o kadar ticarete döküldü ki bizde kapıldık bu düzene doğrusu.. 4 bin civarı hem doktor hem hastane ücretleri araştırdım baya.. yazık diyorum bu miktarlara.. ama tabi devlet hastanesine de gitmek istemiyoruz oda ayrı mevzu.. çok fazla para kaçırmadan halletmek için kendimizi yırtıyoruz böyle işte..