Merhaba İzmir’de yaşıyorum 4.ayıma girdim. Doğumu normal istiyorum yani önceliğim bu şekilde özel hast. doktorlar sezaryen yapmak için can atıyor malum o kadar para alıp son dakikada bi bahaneyle yapıyorlar ameliyatı resmen gerçek anlamda özelde olupta normal doğuma önem veren doktor lazım?? Tavsiye istiyorum sizlerden?? Lütfen?? Karar verip bi yere başlamam lazım artık..