Zeynepsult baya olmuş yazalı ama rabbim sabır versin çok zor umarım yine hamilesindir bende 38+6 da kaybettim doktor yüzünden aynı gün kontrolde bişeyi yoktu suyu azdemişti eve gitti aynı günün akşamı ölmüş dediler tabi onlar basitce söyledi ama bizim için basit değil 18 eylülde kaybettik rabbim kimseye yaşatmasın