Derin_0521 o kadar iyi anlıyorum ki bir gün içinde 3 kez kalbi durdu kızımın yine de onu kucağıma alacağım alıp götüreceğim bu hastaneden diye umutla bekledim sonra kucağıma kefeni ile verildi eve götüremeden toprağa koydum yavrumu ağırlaşmıştı iyice kucağıma aldığımda o halde bile sarılamadım incinir diye korktum adımlarımı bile o kadar küçük attım ki sarsılmasın diye .. hala resimlerine bakıyorum her gün konuşuyorum onunla yazıyorum , bide yenidoğan hemşiresiyim hergün bebekler görüyorum 530 gram doğan bebeklerin mucizelerle yaşaması ailelerine teslim edildiği anlar aaah diyorum kuzum dA olsaydı .. siz başarmışsınız onların ve bizim kaderimiz böyledi demeniz beni mutlu etti . Umarım cennette kucaklarımıza verilirler.