Kızlar çoğumuz kürtaj yaşamışız Allah bir daha yasatmasin. Benim size bir sorum var ben dün ilk kontrolume gittim kürtaj sonrası. Kürtajdan sonra 12. günümdü yumurtlamam olmuş doktorum ultrasonda gördü tesadüfen. Şaşırdık bu duruma,biraz erken değil mi? Aklımızda acaba ikinci yumurtlama olur mu diye soru işareti kaldı. Çünkü hamile kaldigimda da adetim bitince 4. günde hamile kalmıştım.