Bebeğimi 38 haftalıkken sezeryanla Doğum yaptım 16 gün yaşadı ardından vefat etti .. üç ay oldu doktorum 6 ay korun dedi ama hiç korunmadım doğumdan sonra adetime 4 gün var şu an
hayırlsı diyip bekliyorum
Allah birdaha evlat acısı göstermesin inşallah herkese Sağlıklı sıhhatli evlatlar versin ...🤲