5429ayseckl_42 12+4 haftalığız doktorumuz daha erken diye söylemedi ilk hamileliğim ve birşeye benzetemiyorum yardım eder misiniz🤗😀
Ozlemkdmrcl 5429ayseckl_42 Allah aşkına bu burdan sorulacak şeymi 🤣 doktorlar bunlar için kaç sene kafa patlatıyor siz forumdaki sizin gibi hamilelere soruyorsunuz
Mavilianne 5429ayseckl_42 hiç kimseyle polemiğe girme canım bende o haftalarda senin gibiydim 🥰 Daha minnak tam belli değil. 12. Hafta da bazı doktorlar tahminde bulunuyor ama bazıları bulunmuyor. Allah gönlündekini sağlıkla hayırlı evlat olarak nasip etsin inşaAllah ♥️ ama içime kız doğdu 🙈🌸
gulcan1221 5429ayseckl_42 ultrason fotorafını güzel çekmemiş bizimki 12 haftada diline kadar gözüküyordu çıkarmıştı netti sizinki fasulye gibi duruyor iyi yakalamış görüntü bu aralar ne yiyorsun daha çok ona göre sana tahmin yürütecem yanılmam bak.
Fusel_yem Yapmayın allah aşkına doktorun erken dediyse bekle biraz daha burada ki insanlar nerden anlasınlar doktorlar mı komik yani 🤣 Hayırlısı olsun hakkında
Fusel_yem 5429ayseckl_42 Bunun ilk gebelik ile alakası yok hayatım benimde ilk gebeliğim burada anneler tahmin etseler ne olcak 🤪🤪 Bilmiyorum bende anlata bildim mi 🤔🤔
Fusel_yem 5429ayseckl_42 Gereksiz olan tek şey burada saçma sapan sorulan sorular sizin sorularınız yüzünden daha önemli soruları göremiyoruz bence sizde biraz dikkate alıp post ları okuyun
Eminegul89 5429ayseckl_42 benim de canım tatlı hiç istemiyor çok tuzlu yiyesim geliyor..13 haftalığım bn de doktorum %99 kız dedi inşallah değişmez ☺️
Afra34 5429ayseckl_42 canım benim tatlı ile tuzlu ile alakalı değil bence ben belki 3 ay ağzıma tatlı birşey alamadım çikolata şeker vs daha yeni başladım yemeye tuzlu ekşi yerdim ama cinsiyetimiz erkek senin de hayırlı sağlıklı evladın olsun inşallah Rabbim gönlüne göre versin inşallah 🤲🏻
gulcan1221 5429ayseckl_42 bebeğin kızdır %100 eminim bende tuzlu dan başka bişey tüketmiyorm çünkü 17 haftalığız şimdi sağlıkla kucağına alırsın inşallah.
5429ayseckl_42 Eminegul89 aynen bende aynı canım hayırlı olsun sağlıklıca alırsın bebeğini kucağına inşallah❤️
5429ayseckl_42 Fusel_yem girme kardeşim posta sende allah allah ya akşam akşam bir sürü post var git diğerlerine bak saçma sapan konuşup canımı sıkma sende hamilesin bende kalbini kırmak istemiyorum seni tanımıyorum kendimi de yormak istemiyorum başka postlara yaz