polyanne Kubraarikan 37+3 olduk biz de kızımla birkaç gündür toplanmalar fazlalaştı kasıklarımda ve belimde ağrı oluyo ara ara ama düzensiz ve aşağı baskı yapıyo göbeğiminde aşağı indiğini fark ediyorum yarın gidicem bakalım kontrole ne diyecek dr
duyguuuuu 38 hafta olacağım bacak aram çok ağrıyor karnım sürekli sertleşiyor ovunca geçiyor akintim da var nst de sanci çıkmadı suyuda normal dedi doktor ne olacak bilmiyorum
Kadoss Ozgeliz Benimde 3 gündür bu şekilde Bi şikayetim var ama bebeğin suyu iyi dedi doktor. Annemde yakındır diyor doğumun bende böyle olunca çok huzursuzum. Biran önce sancım yada suyum gercekten patlasa diyorum böyle az az olunca insan çok arada kalıyor☹️
Gulcinozdmr Kubraarikan 37 hafta 4 gün nişanım dünden beri geliyor 2 cm açıklık bizde bu durumdayız düzensiz sancılar var
Kubraarikan Gulcinozdmr benim de cumartesi günü kahverengi kırmızı gibi jöle kıvamında akıntı geldi gittim alltan muayene oldum 1-1.5 açıklık var dedi akıntım beyaz oldu devam ediyor sadece vajinal ağrım var ben de bekliyorum 😓
R_Arslan 36+4 sabah bi agriyla uyandim rahim ve bel agrisi akinti olmus ama nisan falan degil suyum gelse ardı kesilmezdi. Acaba dogum yakin mi kafamda deli sorularr
seyma281015 Suyunuz öyle az az gelmez kızlar. Benim de iç çamaşırım hep ıslak oluyor ama kontrollerde suyum gayet iyi çıkıyor. Sıcaklarda genital bölgemiz terliyor. O ıslaklık ter yani. 37 yim bende bugün kontrolüm var bakalım dönmüş mü benim oğlan 🙄