Eceyavuz Bende damla kullanıyorum da tadı yok dilime 5 damla damılatiyorum peşine suyla yutuyorum dilimde zaten kayboluyor
deletedmom832 eymenin_annesiii ben yoğurtla birlikte yiyorum başka türlü midemi bulandırıyor zaten son ayım hep mide bulantıysa geçiyor bide d vitamini bitirdi beni 😪
Bbsra eymenin_annesiii süt ile içebilirsin ama doktorun yinede nasıl tavsiye ettiyse öyle kullan bence :)
Naz60 eymenin_annesiii Sağlık ocagının verdiği zeytinyağı gibi tadı onlardan iste kullan gerçi vermeleri lazımdı sana
Ertugrulunannesii eymenin_annesiii kuzum ben ekmegw damlatıp ekmwgide reçel batırıp yiyorum ve 15 damla senn kaç damla
Biyolog eymenin_annesiii desidero kullanıyorum bende günde 1 kez 15 damla ben meyve suyuna damlatiyorum.
alyatalha Coledan d3 kullaniyorum direk agzima damlatiyorm tavsiye ederim tadi hic damla gibi deil tatli aromali bisey
Selvaelyenn Bende coledan kullanıyorum. Tadı çok güzel. Beş damla kullanıyorum ben. Bazen içmiyorum bile bile. Bazen midemi bulandırıyor. Öyle geçiyor bakalım