29+6 da gittim bi daha ki randevu 19.8 😞 sonra iki haftada bir çağıracakmış. yanlız kafama takılan kilosu oldu 1360 sınırda dedi ama nerde baksam 30 haftalık bebek kilosu 1300lerde diyo 😞 boyumuzda 40,6 sizin bebişler nasıl benimkimi çok ufak zayıf kalmış 😞