Semadefne Kontrolleriniz aylık mı ilerliyor yoksa iki haftaya bir mi? Kaçıncı haftalarda her hafta kontrole gidilecek?
minikkurabiyem2019 Semadefne 30+0olduk bugun muane olduk ayda bir gidiyorum bir ay sonra yıne gidecem ondan sonra dr daha sık görüşürüz dedi sanırım 15 gune yada haftada cagırır
FSCMK Semadefne ben 26 da gitmiştim 5 hafta sonra gel demişti şimdi 31 haftalık hamileyiz bakalım ne zamandan ne zamana çağıracak
Beklenenan Semadefne 30 haftalik bizde ayda 1 gidiyoruz 28 ağustosta randevum sanirim ondan sonra 2 haftaya bir düşer
Saniye85 Merhaba 28+1. Olduk çok şükür.Haftaya kontrolüm var ve artık 15 günde bire düştü muayenelerimiz.Serklajlı ve riskli olduğum için sanırım 34’ten sonra haftalık olacak kontroller.
Gkivik Hactada gittim 1 ay sonra gel dedi. Sanirim 34. Haftadan sonra 2 haftada 1 veya haftada 1 oluyor
Tugba12345 Gkivik bende enson 31 de gttm 34 de bidha gtcem 34 den sonra 2 haftada bir cagirir sanirm bence de
Olivkie Semadefne olabilir canım benım bebegımın boynunda kordon bır kere dolanık ama yıne de bır ay sonra cagırdı, özel hastane
Aynurkymk 32 haftamda gittim 35 te gel dedi son aylara dogru daha sık gidiyorsun bence yada herkesin doktoru başka sekil ilerliyor olabilir
espalp Semadefne 29+4’te gittim 4 hafta sonra dedi. Bana uzun gibi geldi ama bi terslik hissedersen hemen ara gelirsin daha önce dedi doktorum. Ben Ayvalık’tan İzmir’e gidiyorum belki o yüzden demiştir diye düşünüyorum 🙏🏻
Aysedgrlikrkmz Semadefne ben 30 da gitmiştim 34 te gel gün verelim daha sıkı takip ederiz demişti haftaya gidecem inşaallah belli olacak 🙄 inşaallah 10 gümde bir çağırır da boşuna muayene ücreti ödemeyiz 🤦🏻♀️
Hazelkrnz Semadefne teşekkür ederim. Kasılmam çoktu iğne falan kullandım kasılma geçti ama rahim ağzı kısalığı olmuş bu sefer yatıyorum sürekli aynı zamanda kuö döküyorum ve enfeksiyon var