Nilveannesi10 Ben de geçen hafta acile Zeynep Kamil’e gitmiştim. Herhangi bir sıra sistemi yok, hamile kadınlar kendi sıralarını kendileri oluşturuyor. Bir muayene için 2 saate yakın bekledim sanırım. Güya acil. Bir kadın düşük yapıyordu, inliyordu ona bile sıra beklettiler. Normalde devlet hastanelerine bu kadar önyargılı değildim, gebelik takibimi devlette, doğumu özelde düşünüyordum ama o günden sonra hemen özel doktor araştırmaya başladım.