Herkese merhaba 25+4ten.
Cuma günü acilden yatışımı yaptılar karnım sertti bu yüzden gitmiştirm.
nst ile bakıldığında sancı oluyormuş. Yatırıldım ta ki düne kadar. Dün yerime hasta aldılar beni göztepe araştırmaya sevk ettik dediler ve bana ordan çıkarken anne bebek ölümünü kabul ediyorum yazısı yazdırarak inzalattırdılar . Bana gerekçe olarak ta tam teşekküllü hastane değiliz o yüzden iyiliğin için oraya gönderiyoruz dediler . Bir de yengem sordu acilden birşey olursa gelsek bakılmayacak mıyız dediğinde buraya gelmeyin artık hiç bir şekilde bakılmazsınız dediler . Bugün bimer ve cimer’e şikayet edeceğim. Ayrıca onlar böyle derken ses kayıtlarını aldım hepsini haber kanallarına ihbar hattına göndereceğim.
yaptıkları tam bir rezaletti. Doğum yapacak insanlara 2-3 gün suni sancı veriyorlar kadınlar artık dayanamıyor ve imza atıp başka hastaneye doğurmaya gidiyor