Ozlemmm54 Deniz Hanım hamileliğimin basında beni kürtaj icin cagırmıstı. Bebegi alacağız, gelişimi yok diye. Ben de korktum baska dr a gittim, iyi ki gitmişim. Alınmasını gerektirecek bir durum yok uş. Yaşattığı travmayı zor atlattım. Şu an 23 haftalık hamileyim. Daha da girmem kapısından.