UmmuHalide
Konak ile ilgili cok olumsuz yorum duydum, korktum. İlk hamileliğimde zaten cok sıkıntı cekmiş biri oldugum icin simdi kuvözlerle anılmayan bir hastane olduğundan Adatıp düşünüyorum. Reyhan hanım’a giden var mı ya da Ersin gürsel’e ? Gerci Ersin Bey’in özel muayenehanesi varmış ama dogumu istediginiz yerde yaptırıyormuş da bakalım bu hafta gideceğim inşallah.
Normalde Beyhekim Sevilay Hanım’a gidiyordum. Özellikle SSVD için. Ama yapmayı bıraktıgını söyledi. Zaten biraz mesafeli ve soğuk geliyordu bana, sorulara ters yanıtlar veriyordu. Hamileliğimin yarısından fazlası geçti, şimdi Başka doktor arayışındayım:((
Dilerim sonunda bulurum içime sineni.
Enemel Humakusu