Selinarslann Oda yaptıracak annelere de fikir olur belki minnoşumun odası daha halısı perdesi filan alınmadı ama ben dayanamadım paylaşmak istedim sağ Salim kucağımıza alalım yavrularımızı inşallah allahım isteyen herkese nasip etsin bu duyguları 🤲🏻❤️❤️ https://i.hizliresim.com/lQdnZE.jpg https://i.hizliresim.com/2OrGaN.jpg https://i.hizliresim.com/Z5ZG3k.jpg hhttps://i.hizliresim.com/lQdnZE.jpg https://i.hizliresim.com/BOrlzD.jpg
nazliiecemm Selinarslann Yaa o kadar çok güzel o kadar çok beğendiimm kiii hayırlı olsun canım😊 nerden aldınız acaba?
Peony Güle güle kullanın ☺️ Tek hoşuma gitmeyen şey gün ışığının engellenmiş olması. Keşke duvar kısmına yaptırsaydınız üçgen kısmı. Camın önüne gelmeseydi.
Elifduman Selinarslann çok güZel olmuş ❤️ Bizde bu tarz istiyoruz ve marangoza yaptırmayı düşünüyoruz. Maliyeti ne kadar oldu size acaba