Bahar-DDBB internetten okuduğunuz yada kadın Doğum veya çocuk doktoru olmayan doktorların açıklamalarını dinlemeyin derim. Radikal olup dikkat çekmek tüm olay. Ben daha hiç önermeyen kadın Doğum uzmanı görmedim. Önermeyenlerde bu branşla alakası olmayanlar. Şeker yüklemesi çocuğu şeker hastası yapmaz öncelikle. Vücudunuza da fazla şeker almış olmazsınız. Yüklemede içtiğiniz su 2 dilim baklava ile eşdeğer şeker içeriyor. Baklava çikolata tatlı yemiyorsanız size şekerin fazla gelmesi normal. 😊 yüklemede amaç siz daha önce şeker hastası olmasanız bile gebelik esnasında vücudunuzda artan glikoz oranı nedeniyle gebelik şekeriniz yükselir. Yükselebilir. Eğer şekeriniz var ise doktorunuz beslenme düzeninizi değiştirir. Yükleme yaptırmazsanız ne olduğunu bilemez ve aynı şekilde devam edersiniz. Bu arada açlık tokluk şekeri ile şeker yüklemesi farklı şeylerdir. Şekeriniz var ve siz bilmediğiniz için önlemini almazsanız Doğumda ölü Doğuma kadar varan problemler yaşayabilirsiniz. Bu yüzden şeker yüklemesi gerçekten çok önemli. Doktorunuzu dinleyin ve yaptırın derim.