Bahar-DDBB gebelik şekeri açlık toklukta çıkmıyor. Allah korusun eğer gebelik şekeri durumu varsa bebeğin ölü doğum riski var. Avrupa ve Amerika’da zorunlu testler arasında seçim şansı bile olmuyor. Riskine girmektense bence yaptırın derim. Hiç paketlenmiş gıda, hamur işi, ekmek, pirinç, şeker kullanmıyorum ama yine de yaptıracağım.