NrdnBalaban EkimAnnesi1 Bende aynısı oldu iç issetmedim 32 haftalıkım. Eşim dr yi aradı şekerli su iç sin ve sol tarafa yatsın demiş 2 saat içinde 8 hareketi olmazsa hastaneye gelip nst ye girin demiş. Ben şekerli suyu içtim. 1 saat bekledik bi kıpırtı yok eşim beklemicem 1 saat daha dedi hastaneye gittik nstye bağlandım. Güpür güpürdü kalbi o haraketler bir görseniz kıpır kıpırdı az evelki bebek o değil gibiydi ama insan çok endişeleniyor. Dr sıcaktan dedi su tüketimine dikkat et dedi bebek iyi dedi
Deletedmom3342 [silindi] aynı şuan bendeki gibi 😂 Gündüz sessiz, gece kıpır kıpır. Birde normalde salladıgımızda uyur ya bebekler, anne karnına sallanınca da uyuyorlsr. Mesrla biz yürüyüşteyken uyurlar, iş yaparken uyurlarr.
Ozlemkdmrcl EkimAnnesi1 kafaya takıp hareket etsin diye bekledikçe inadına hissedilmiyor. Benimde oluyordu o haftalarda aklımdan bile çıkaramıyordum ama suan 29. Haftadayım maşallah daha rahat hissediyorum çok şükür
Ozlemkdmrcl Ozge3747 benimde aynı durum, insan çok daha üzerine düşüyor ama 28 den önce oluyor az hissetmek hatta hissetmemek 😊
Ozge3747 Ozlemkdmrcl Aynen katılıyorum ben de 27. Haftamdayım sanki bu hafta biraz daha belli ediyor kendini... şimdi daha çok tadını çıkarmaya başladım hareketlerinin ☺️