Bende karar veremiyorum ama zaten tam olarak idrarımızı yapamıyoruz enfeksiyon riskimiz de yüksek o yüzden alaturka da daha iyi boşaltım oluyor gibi. 23 haftalık benim bebişim de ama ne zaman klozete başlasam içime sinmiyor enfeksiyon korkusu yaşıyorum ☺️ Tabi artık göbüşte epey büyüdü doktora danışmak lazım en sağlıklısı☺️