Benim bebeğim de hep 2 hafta önden gidiyor. Testlerim normal gebelik şekeri yok. Doktor bebekte bir sıkıntı olmadıpını söylüyor.
Bence satla uyumlu da ultrason cihazından doktorun ölçümünden öyle çıkıyor. Ne zaman Perinatoloğa gitsem satla uyumlu. Normal kadın Doğumcularda hep önden gidiyor gözüküyor