eymen08arass Akman19 bnm de çok düşük du doktor ne ilaç yazdı ne iğne sen et yumurta balık yoğurt süt iç dedi öyle yükseldi ama doğumdan sonra iğne yazcam sana dedi nedense😕
Akman19 eymen08arass banada saglık ocağındaki doktor yazmadı Doğuma ne kadarın var bende düşündüm acaba gebelikte zararlı mı diye
eymen08arass Akman19 iyi değil dedi doktorum sadece yazan oluyo tabi ama bn istemem kullanmani dedi nedense
Seymanur0707 Ebruliiii aa şuan hatırladım bende geçen hazırlanırken unutmuştum ütüyü fişte ama eşim fark etti 🙈
Ebru5553 Akman19 Bende de vardı 1 hafta iğne kullandım Şuan ilaç alıyorum ama yine düşük çıkıyor tahlillerde Ama doktor olabilir dedi
Ozgehasan Akman19 Bu sonuçları aldığımda 31 haftalık dim can m ben su anda 34 oldum sanırım ben yanlış anladım senin sorunu haktaliktin yazmissin 😊
MihmininAnnesi Akman19 hamilelikte değil ama doğumdan sonra aşırı zayiflamam oldu b12 eksikliğinden. 2 ayda bir igne oluyorum. Haftada bir de hap içiyorum
Canser_13 Akman19 evet iğnelerden kalçadan vuruluyodu ve vurulduktan sonra orda şiddetli ağrı oluyodu bende o yüzden dil altı verdiler benim bünyem kaldırmadı heralde doktorda normal demişti