Canser_13 Akman19 bende iğne kullandım gün aşırı 10 tüp bitirdim sonra ne sağ tarafıma nede sol tarafıma yatamıyordum kalça ağrısından doktora danıştım bana dil altına koyulan hap vermişti
Ozgehasan Akman19 sağlık ocağında hemsirem b12 in düşük dedi eğer doktorun bişey yazmazsa bana gel ben yazayım dedi doktorum normal dedi ama bilmiyorum girmedim daha sağlık ocağına 5ine randevum
Canser_13 Akman19 evet iğnelerden kalçadan vuruluyodu ve vurulduktan sonra orda şiddetli ağrı oluyodu bende o yüzden dil altı verdiler benim bünyem kaldırmadı heralde doktorda normal demişti
Ozgehasan Akman19 bilmiyorum öyle sonuçlar elimde ama çok mu düşük yoksa iyi mi norma l mi malesef anlamıyorum
Seymanur0707 Akman19 aynen halsizlik falanda yapıyor ama o o kadar önemli değil benim için unutkanlık çok kötü eşim bişey söylüyor yarın hatırlat falan diyor diyorum ki benim aklım artık kendime yetmiyor bana 5 ay daha bişey hatırlat deme😂
Merve_278 Akman19 benim genelde hep düşük olur zaten. yine düşüktü benexol verdi onu kullanıyorum. D vitamini de düşük ama onu 3aydan sonra vericem dedi
Ebruliiii Seymanur0707 aynen bende öyleydim hevden çıkarken herşeyi kontrol eden biriydim 2 kere ütüyü prizden unuttum tam otobüse binicekken teredütte kaldım eve geri döndüm baktım ütü takılı dönmesem 🔥🔥yandık
Seymanur0707 Ebruliiii allah korumuş ya 😢ben öyle tehlikeli bişey yaşamadım ama komik şeyler yaşıyorum sürekli unutkanlığımla ilgili😂
Ebruliiii Seymanur0707 şuan iyiyim çok şükür ama ütüyü hemen biter bitmez çekiyorum devam edilcek bişey varsa geri takıyorum ne olur ne olmaz 😂kafa bi milyon
Seymanur0707 Ebruliiii aa şuan hatırladım bende geçen hazırlanırken unutmuştum ütüyü fişte ama eşim fark etti 🙈