Merhaba bayanlar ben7+1 hamileyim 5. Haftamdan beri ara ara pembe lekelenmem oluyor 3 doktor degistirdim uc doktorda ne bir neden nede bir coZum bulabildi dun lekelenmem kirmizi olunca hastaneue gittim drum izinde oldugu icin baska doktora yonlendirdiler oda 2 doz progestan vurdurup gonderdi bugun yine lekelenmem var ariyorum dr a ulasamiyorum bildiginiz iyi bir doktor varmi yardimci olursaniz sevinirim