Balcanli amin canım inşallah bundan 1 hafta önce belime vuran şiddetli ağrıyla doktora gittik ve nst de ara ara sancılar çıktı 1 cm açılma bebeğin suyunda hafif azalma bide rahim ağzında yumuşama doktorum 15-20 gün erken alıcaz dedi hemen yatis yapıldı iğneler serumlar drken 2 gün kaldım dünde kontrolüm vardı herşeyin düzeldiğini fakat açılma ve yumuşama olduğu için tehlikeye atilamayacagini söyledi tarih verdi 8 mart olsun diye