Caglakyk Yessimy evet kerim emrah yavuz beyi bende duydum arkadaşım önerdi. ona gitmeyi düşünüyorum bende bi
Defne95 Adike15 Vitale hastanesinde Dr Taner Kılıç a gidiyorum çokta memnunum herşeyi sormadan anlatıyor detaylı olarak gece gündüz mesajlara cevap veriyor muayene ücreti 100 TL 10 gün içinde gidince ücret almıyor
Yasmin07 Yessimy ay benim canım doktorum erken doğum riskim var çok ilgileniyi sağolsun WhatsApp sohbetimde hep işk sıralarda 😂
Talentedmom Caglakyk Ben Anadolu Hastanesi Erhan Mulluğa gidiyorum hatta 14.02.2020 de doğum yaptım gayet memnunum 😊
Mervealtas Ssba26 ben memorial de Gülbin hanıma gidiyorum çok memnunum sadece hastane olarak memorial pahalı