Antalya'da değilim ancak bayram tatilinden sonra rapor almak için Akdeniz şifa hastanesi'nde Kerim Emrah YAVUZ diye bir doktora gitmiştim gelmişken kontrollerini yapalım dedi sanki ayrıntılı ultrason yapar gibi inceledi özel numarasını verdi istediğiniz zaman arayabilirsiniz dedi bir kaç gün sonra sırt ağrım için eşim whatsapp'tan yazdı ve ne sorsak cevapladı. Antalya'da yaşamadığımız halde ben memnun kaldım doktordan, hastane de yenidoğan yoğun bakım ünitesi de varmış normal ve sezaryen ücreti 1500 tü yanılmıyorsam. Tabi Antalya'da yaşayanlar daha iyi bilir ama ben bir kere gitmeme rağmen memnun kaldım