Sareeee aynı şey başıma geldiği için sürecimi anlatıp rahatlatmak istedim bizde de iki taraflı çıkmıştı doktorum her hamilelikte görülebildiğini ancak genetik bozukluk olan bebeklerde %10 daha fazla gözüktüğünü ileriki haftalarda kaybolacağını ancak kaybolması demek sağlıklı bir bebek değil dedi. Genetik bozukluk olup olmadığını anlamanın iki yolu var dedi biri amniyosentez ancak bu işlem sonrasında düşük riski olabilir dedi bu ihtimali direk eledik diğeri de fetal dna testi sadece benim kolumdan kan aldılar sonuç 2 haftada gelir dediler ama 1 hafta içinde geldi o 1 hafta bana 1 yıl gibi geldi 20. Haftada görmüştü 20 hafta acaba bebeğimde bir problem var mı diye kendime hamileliği zehir edip stres yapmamak için testi yaptırdım yoksa kesinlikle aldırmayı vs düşünmüyordum. Sonucum çok şükür temiz çıktı detaylıya gittiğimde de kaybolmuştu. Eğer durumun varsa fetal dna yaptırmanı öneririm çünkü %98 kesin sonuç veriyor ve bir sürü genetik hastalığı test ediyor