Gurbet_kusu dze aaaa 39+5ler dururken 😆😁😀 gelmeyen bebek yapmislar gelsin diye yapmadığım kalmadı maymun oldum😄😃
dze Gurbet_kusu vallahi haftaya tam bugün sezeyanla doğurucam bu kadarı bile zormuş vallahi kızım 35 haftada doğmuştu bu kadar zor olmamıştı
Serrameri @selmaramazan1 hemde ne uzun sürücek allah bilir 1 ay 14 günüm kaldı artık yapmam lazım bi yerden başlamam lazım. Memleket Sivas 😂
Serrameri @selmaramazan1 valla anneme kalsa yetişirmiş ama ben yetişmez diye düşünüyorum sonuçta daha ev temizliği var ve benim artık halim yok 😂
Serrameri @selmaramazan1 yurtdışında yaşamak nasıl bi duygu orda böyle temizlik davası vs oluyo mu 😂😂 çocuk doğuruyoruz milletin karnını düşünüyoruz eve gelen pis görmesin diye bide üstüne temizlik yapıyoruz ne gereksiz şeyler ya
Zeynep9398 Serrameri bizimdi dolap gelmedi bi yandan annemi bekliyorum çamaşırları tıkamaz İçin :) iki gün önce abimin nişanı vardı bu haftada kaynımın ki var bayağı yoğunuz yani oraya nasıl işlerimi sıkıştırcam bilmiyorum 🤷♀️
So9181 Zeynep9398 aynı durumdayiz bizimde dolap gelmedi o gelmeden de kıyafetleri yıkayıp ütülememin bir anlamı yok koyacak yerimde yok zaten. Annemi bekliyorum temizlik için. Birde eltimler yurt dışından geldiler neyi nasıl yetistiricem bilmiyorum 35+5 iz. Çok stres yaptim. Siz kaç haftaliksiniz
Serrameri @Zeynep9398 aksilikler hep son dakika olur 😂 kaderimiz böyleymiş ne diyelim ki allah yardımcımız olsun
Serrameri @selmaramazan1 ne oluyosa bize oluyo valla temizlik bizde çamaşır bulaşık bizde yemek bizde şu halimizle elalem ne der diye düşünüyoruz kendimizi aşırı yoruyoruz inşallah bu yaptığımız şeylerin meyvesini doğumda yeriz kolay doğumumuz olur 🙏
selmaramazan1 Serrameri Hahahahah inşallah bebeğimiz sağlıklı olsun da gerisi hiç.önemli değil olduğu kadar artık yapa bildiğimiz kadarını yapıyoruz😉❤😂
Meltemm1 36+3 :) 16 Ağustos’ta zorunlu sezeryan olacağım nasipse günler çok çabuk geçmeye başladı heyecan dorukta 😂 bugün kontrolüm vardı bebiş 3 kilo olmuş ve hiç ağrım çıkmadı zaten bende hala rahat hareket ediyorum 🥰