kertenkeleannesi bi de kendi deneyimlediğin şeyi yazıyosun,yardımı dokunur belki diye. Doktor olmadığın için onun istediği cevabı vermediysen, trip atarken buluyosun. Sırf bunlar yüzünden sağlık, gebelik etiketine hiç yorum yazmamak lazım diye düşünmeye başladım. Şöyle dediler ama öyle değilmiş. Ya ben ne bileyim bişey sordun burdan ileri tetkik tahlilmi yaptım sana, klavyeden parmaklarım ultrason mu senin bebeğinin cinsiyetinin kaçıncı haftada belli olacağını bileyim. 20 dediler 15 te kesinleşti küstüm yazmış biri. Banane benimki öyle olmadı. Sizinki ne zaman oldu diyosun ona cevap veriyoruz insanlık edip:)