Symsglm 2 senelik evliyim 7 ay eşimle kalabildim bu süreçte 5. Ay hamile olduğunu öğrendim iki ay sonra bebeğini kaybettim eşim daha sonra bir sene yanında yoktu görevden dolayı kurtajdan dört ay sonra ilişkiye girebildim yine gitti sonra 4 ay sonra yine geldi aceba o süreçte her au ilişki yasamadigimdan da mi olabilir ki dedim