Kubra_ali eşimde de var 8 ay sonra hamile kaldım sebebini eşimin rahatsızlığından olduğunu sanıyordur. Spermiogram falan yaptırdık evlenmeden önce ona çocugun olmaz dahi demişler. Herkes ameliyat demiş.evlendikten sonra burda iyi bir doktor bulduk baya araştırdıktan sonra. Tabi sperm testini tekrar yaptırdık. Velhasılı kelam yediklerine dikkat edeceksin sigarayı bırakacaksın. Yeşillik portakal çok tüketeceksin dedi. Hatta bende çift taraflı var şuan 3 çocugum var yaşınız çok genç, 2 sene çocuk olmazsa tedaviye başlanır dedi. Ameliyatı sperm sayısı çok az olanlara yapıyoruz.çünkü ameliyatın %10 ihtimalle hiç çocuk olmama sonucuda oluyormuş. O sıralarda benimde gögsüm ağrıyordu hep aynı adet zamanındaki gibi. Meğer süt hormonum yüksekmiş. 1ay ilaç kullandım. Hemen hamile kaldım. Çok uzattım kb.demem o ki sperm sayısı ve sağlıklı sperm varsa eğer ameliyat son çareniz olsun.