Denizkasalll Ay-Bek aynen kafaya taktığımız için oluyor ama geçen aylarda taktığım gi olmadı bende dk başı düşünüyodum şuan arada sırada aklıma geliyor daha iyiyim takıntı konusunda enazından ama yinede merak ediyor insan😌
Kumru82 Ay-Bek yapamıyorum canım ya eşimdede hiç cesaret yok bişey olur bilen biri yapsın diyor yakın diye gidiyoruz tıp merkezi var Darısı basına inşallah canım en kısa zamanda
Kumru82 Ay-Bek Evet işte bi kere sıkıntılı sey yasayınca insan tedırgın oluyor.adete 3 gün kala yap erken gebelik testini daha önce yapma canım