Piraye Günaydın ben sabah test yaptım daha sonra telefonum falan çaldı sonuca 20 dk sonra bakabildim silik ikinci çizgi çıkmış adetime üç gün var çok beklediğim için çıkmamıştır dimi o çizgi 20 dk beklemek çok mu ?
Ay-Bek Piraye Benim de adetime 8 9 gün var dün predictör aldım yaptım üstünden 5 6 saat geçti. İkinci çizgi falan da çıkmadı :///
Tskrncngz Piraye en iyi sonucu adetin üzerinden 1 hafta geçmesi bazen hormonal değişikliklerden dolayı adet gününde değişiklik olabilir
Handan0101 5 dakika onun süresi cnm bende yapmıştım unuttum dolabın üzerine koydum 10 dakka sonra baktım 2. Çizgi vardı 10 gün geçmişti adetim hemen hasta oldum
Piraye Handan0101 şimdi erken gebelik testlerinden alıp yapıcam çok güvenemedim hemen umutlanmak istemiyorum
Kumru82 Ay-Bek 8,9 cok canım bende erken gebelikle öğrendim 4 günn kala yapdım cıkmadı ertesi gün yine erken gebelik testiyle yapdım bu sefer cıkdı aynı gün kan verdim 36,5 birgün bile farkediyor umutsuz olma senin cok erken suan
Denizkasalll Ay-Bek Ay-Bek çok erken yapmışsın ama sende ben gibi meraklısın🤭 bende kafayı testlerle bozdum ama çok erken yapıyoruz bence yumurtlama gününü biliyorsan o günden itibaren sayarak 12 gün geçmesi lazım idrar testinde görebilmen için
Ay-Bek Kumru82 Merhaba canım hatırladım seni artık olsun istiyorum. Kafaya çok taktım iki kürtaj yok genetikler,yok kan pıhtılaşmaları,rahim filmleri derken bunaldım. İnşallah hamileyimdir bu ay. İğne kullanmaya alıştın mı? Nasıl gidiyor hamileliğin?
Kumru82 Ay-Bek kafaya takma canım takmadıgın an oluyor benım ananem rahatsızdı vefat etti falan okdr yoğun bi zaman hamileymişim iğneye alıştım ama hala klinikde yapdırıyorum 18, haftalık olduk çok şükür bir sıkıntı yok sabah bulantılari dısında rabbim en kısa zamanda sanada nasip etsin 🤲🏻
Piraye Handan0101 yaptım çok silik bi ikinci çizgi çıktı ama baya silik gerçi adetime henüz 3 gün var inşallah güzel haber gelir
Piraye Dün şüphelendim regl oluyormuş gibi çok değişik bi ağrım vardı hatta hala aynı şekildeyim göğüs hassasiyetimde çok fazla iki gündür bu şekilde silik çizgi çıktığında vardır dimi hamilelik?
Denizkasalll Piraye bende pazar gününü bekliyorum canım. İnşallah bardır gerçi yoksada üzülmem çünkü nezaman yumurtladığımı felan bilmiyorum ben. Ovülasyon testi sipariş ettim yoksada ağustosta ovülasyonla takip edicem bende bakalım artık hayırlısı🙏🏻
Ay-Bek Kumru82 Başın sağolsun canım😔 Bulantılar da zor olur ama hamileliğin güzel bir şekilde de devam ediyor maşallah 18 de olmuşsun canım🙏🙏 İğneyi kendin yapamıyor musun?
Ay-Bek Denizkasalll Sorma zengin ettik eczaneleri geçen ay iki predictör. Bu ay da iki oldu. Dün yaptım çıkmadı bugün de dayanamadım yaptım çıkmadı. Bir vazgeçemedim bu huyumdan 🥴 Yumurtlama günümü bilmiyorum canım
Kumru82 Ay-Bek yapamıyorum canım ya eşimdede hiç cesaret yok bişey olur bilen biri yapsın diyor yakın diye gidiyoruz tıp merkezi var Darısı basına inşallah canım en kısa zamanda
Denizkasalll Ay-Bek bende yumurtlama günümü bilmiyorum ne yazıkki. Hatta ovülasyon almıştım bu ay için şuan kargoda geliyor 🤦🏻♀️ Beklemiyordum yani ama tabi eminde olamıyorum iki gün arayla yenilerim artık bende
Ay-Bek Denizkasalll Her gün ilişki olduğu için ovülasyon testi yapmayı düşünmedim canım :) insan deli oluyor ya sürekli yapmak istiyorum ben de
Denizkasalll Ay-Bek aynen kafaya taktığımız için oluyor ama geçen aylarda taktığım gi olmadı bende dk başı düşünüyodum şuan arada sırada aklıma geliyor daha iyiyim takıntı konusunda enazından ama yinede merak ediyor insan😌