Kimyasal gebelim geciren arkadaslar yardimci olabilirler mi bana gecen ay keseyi gormeye gittigim de keseyi goremedik ve degerlerim dustu kimyasal gebelik oldugunu soyledi doktor bu ay adet olamadim hala 35. Gunum ama adetim baslamadi kimyasal gebelik gecirip diger ay kacinci gunde adet oldunuz acaba?