Selam anneler. Ben Tuğkan. Şimdi size çok havalı bi hikaye anlatmam lazım hadi toplaşın!
Temmuz 26da yine her zamanki gibi annemin karnında toplaştım. Popişim bir yere bakıyordu. Annemi tekmeleye tekmeleye uyandırdım. AÇIM BE!
Akşama doğru bana bi daralma geldi. Çok sıkıldım artık. 35 hafta diyorlardı. Ama daha çoook vardı ben nasıl beklicektim ki yani. Zaten çok sıcak havalar,iyice bunaldım işte. Anneme anlatmaya çalıştım durumu. daha çok toplaştım. Popomu dayanadım iyice sağ tarafa. gerildim gerildim. annem babamı çağırdı. canı yanmış sanırım biraz ağlamaya başladı. özür dilemek için elimi götürdüm ama yine acıdı sanırım...
Apar topar hastaneye gittik. Bişeyler oluyordu ama anlamadım. Doktorlar anneme 2cm açığın ve incelmen var dediler. Erken doğum olabilirmiş. Ben yanlışlıkla bişeyler başlatmışım da haberim yok... Ama o hastanede yenidoğan olmadığı için başki hastaneye gittik. Orda da aynı şeyleri duyduk. Doktor yatırmak istedi bizi ama refakatçi olmadığını duyan annem korktuğu için kabul etmedi ve eve doğru yola koyulduk..
İçim kıpır kıpırdı. Erken olabilirmişim. Huhuuu. çok sıkıldım demiştim size. Yan yan kaymaya çalıştım annemin karnında. Sabah oldu. Uyanmadı annem. Öğlene kadar uyuduk. Uyanınca lavaboya giden annem babama seslendi. Nişanım geldi! dedi. Allah Allah,nişan ne ki yani, benden önce kim geliyor anlamadım hiç. Anneannemi aradılar,babaannemi aradılar. Ama korkulacak bişey olmadığını ve muayeneye gittiğimizi söylediler. Babam annemi yıkadı,bana hazırladıkları bi çanta vardı. ona bakıp ya ne olur ne olmaz alalım dediler. benim çantamı da alıp çıktık. Kahvaltılar yaptık resimler çekildik derken akşam 5 gibi hastanede olduk. yine aynı muayene. Ama bu sefer farklı bi cümle .4cm açık. Hoop annemle birlikte doğumhaneye girdik. Valla ben kasıldıkça kasıldım. Ama annem hiç sancı çekmemiş. gece saat 12 ye kadar doktorların senin bu sancıyı hissetmemen imkansız desede annem odadan 3 kişiyi doğuma gönderdi ve hala sancım yok dedi. işin kötü kısmı açıklık da hala aynıydı.
Doktorlar servise alalım dediler. bizi yukarı götürüp açılmamızı bekliyim annemin sancıyı hissetmesini bekliceklermiş. Hemde ne kadar sürücekmiş biliyormusunuz? En az 12 saat! Dayanamam kiii.
Annemi sedyeye oturtup serumunu nstlerini çıkardılar. Evraklar imzalarken daha fazla dayanamadım. hemen ani bir dönüş ve bumm! Annem suyum geldi galiba diyip heyecanlandı. açıklığımız hala 4cm. Ikınma diye uyardılar. Annem benimle konuşuyordu. Hadi oğlum yapabilirsin dayan diye teselli veriyordu. ve nefes alıp veriyor,bağırmayarak enerjisini doğuma saklıyordu. dualar ediyordu.10dakika süren sancılar sonrasında bir öğrendik ki açıklık 7-8 cm olmuş. Ve ıkınmalar başladı. Annem düzenli nefes alıp vermelerle ıkınıyordu,bende kendimi itmeye çalışıyordum. Sancısı geldiğinde doktora söylüyor doktorda benim kafama dokunmaya çalışıyordu. 10 sn bir gelen sancıların sonunda annem ve ben başarmaya yaklaşmıştık. kafam dayanmıştı. Annem hissetti ve tüm gücüyle son bi kez ıkındı. Sonrasında hemen doğumhaneye çıkarttılar. çatala çıkıp 2 dakikacık çaba sonucu doğumum gerçekleşti. doğumu da 10dakikaya getirmiş olduk 😎
Yani merhaba millet! Ben Tuğkan.35 haftalık doğdum.2670gram hemde 🙈 Şuan da annemle evdeyiz. Ememiyorum annemi o kadar çok sütü var ama göğüs ucu yok 🥺 Benim de ağzım henüz küçük bir meme ucunu kavrayacak kadar güçlü değilmiş. Olsun,her şey çok güzel. Sizde annem gibi yapın,sakın açılmanız yokken ıkınmayın. yoksa hastanedeki bir teyzesinin kızı gibi kafasında yumrular oluşurmuş,dua edin,bol nefes alın ve kendinizi sevin ❤️