Fatma48 MumyOlc inşallah belli olur canımm ben birde korkuyorum yanlış tahmin edilir diye ama. İçimi ferah tutucam 😀😀🤗
BaLVeAnnesi Tazeanne0134 bende başka bir ilden adanaya geldim ortadoğu hastanesini önerdiler çok memnun kaldım doktorum çok ilgili ve iyiydi 12+2 de %85 90 kız dedi
Tazeanne0134 BaLVeAnnesi hangi doktor kuzum bende orda doğum yapacam inşallah 8 ağustosta ilk randevum var istanbulda yaşıyorum normalde
Minikkbaby Haftaya giricez bizde hala bilmiyoruz önceki haftalarda erkeğe benziyor da denildi Kıza benziyor da 🤷🏻♀️
Tekaskeymenaras Fatma48 kuzum bu cinsiyet partisi nasıl oluyor hele bi anlat sen ultrasona giriyonda doktor cinsiyeti yanındakine söyleyipte ölemş sürpriz oluyo 🥴 kafamda deli sorular
Fatma48 Tekaskeymenaras yaa canım bende öğrenmicem eşimle partide öğrencem bayramdan sonra gittiğimde görümcemle gidicem ona söylemesini isticem yada bana zarf içinde versin. Parti tarihimde de görümceme vericem o balon VS. Hazırlıcak böylee yapıcam 🥰🥰🥰😀😀
Fatma48 Sinemksk gidersin canım bebişinle gidersin 😍 bende aslen İzmirliyim. Evka 5 de oturuyor annem Sen hangi ildesin??
Sinemksk Fatma48 istanbuldayım canm ben annemler bi kaç ay burdalar 7 8 ay izmirdeler bende gitcem inşallah 😍
Kbrrr Bende 12+2 de öğrendim. Erkeğe benziyor ama yanılma payı olabilir dedi.Daha sonra detaylı inceledi erkek dedi.Sağlıkla gelsinlerde hayırlısı ile