Ben alfamet kullanıyorum tansiyon yüksekliği için ama tabii doktora sormadan siz almayın . Bana limonlu su iyi geliyor bir de enseye buz koyun diyenler oluyor . 15 yüksek ama 14 için doktorum sorun değil diyor bana , ben kardiyolojiye gittim o da 14 te sorun yok aşırı üzülmüşsen aşırı iş yapmışsan arada olur dedi . Kafaya takarsan hiç inmez benim 19lardaydı