Mutluhamis Kızlar internetten alacağım ama sitesinde kimisinde müslin battaniye kimisinde ise bez yazıyor ikiside aynı mı? Var mı alan
Bahara Mutluhamis canım lcw ninkiler çok küçük oluyor e bebekten veya kumaşçıdanda alabilirsin boyutunu neladar istersen 😊 ben kumaşçıdan almayı düşünüyorum
Ezgib Mutluhamis acaba kalınlıklarımi farklı hic dikkat etmedim ben metre işin alip diktirdim 4 metreden 5 tane battaniye 7 tane agiz bezi çıktı 70 tl ye denk geldi
Deletedmom3342 E Bebegin Müslinleri daha büyük haberiniz olsun. 30 lira inidirmde galiba.. En büyük olan ebebek müslinleri diye duydum.
Mutluhamis Deletedmom3342 evet ordan almıştım ama lcw merak ediyorum 20tl orda da 85x85 çok mu küçük ki?
Deletedmom3342 Mutluhamis bilmiyorum kii. Ebebğin ölçüsü ne kadar ona göre gözünde canlandırabilirsin.
Rrraaaiiinnn Mutluhamis bu olculer cok kucuk ben yanilip bu olcude aldim lcw dan bi geldi sok oldum kucuk olurda yani bu kadar olmaz demistim nasipse 3 ay sonra falan omuz bezi yaparim ustunu ortemem cunku :)
Bahara Ezgib bende kumaşçıdan alıcam canım bir tane desen mi aldınız onu mu kestirdiniz evde yoksa farklı farklı desenler mi 😊 birde bir tanesinin boyu eni kaç cm mesela 🙈
Deletedmom3342 Ezgib Peki battaniye boyutlarını kaça kaç yaptırdınız acaba ? Birde kenarlarını neyle geçtiler, tığ işi birşey mi ? Bende bu şekilde mi alsam diye düşündüm
Mutluhamis Bahara benm o kadar vaktim kalmadı maalesef dışarıda pek çıkamıyorum artık doğumuma 20 gün var ondan internetten bakıyorum 🤷🏻♀️😊
Sabia Mutluhamis ben kullandım ama ona da küçük geldi canım birde rüzgardan uçuyor hemen. Ben onu koltuğun üstüne seriyorum üzerine yatırıyorum oğlumu serin tutuyor. Hem temiz temiz yatıyor🤗
Bahara Mutluhamis he anladım canım o zaman bence e bebekten al biraz daha para ver iyisi olsun bence zaten çok fark yok 🥰
Ezgib Mutluhamis nasip meselesi doğumdan sonrada yapılabilir ablamin kizi 2 yaşında hala kullaniyor hele yazin kurtarici bence ben agirlasmadan aldik şükür komşumuzda kenarlarini cekti
Ezgib Mutluhamis nasip meselesi doğumdan sonrada yapılabilir ablamin kizi 2 yaşında hala kullaniyor hele yazin kurtarici bence ben agirlasmadan aldik şükür komşumuzda kenarlarini cekti
Ezgib Mutluhamis nasip meselesi doğumdan sonrada yapılabilir ablamin kizi 2 yaşında hala kullaniyor hele yazin kurtarici bence ben agirlasmadan aldik şükür komşumuzda kenarlarini cekti
Ezgib Mutluhamis nasip meselesi doğumdan sonrada yapılabilir ablamin kizi 2 yaşında hala kullaniyor hele yazin kurtarici bence ben agirlasmadan aldik şükür komşumuzda kenarlarini cekti
Esramese Mutluhamis boyutlarina gore aldm 4lu agiz mendili aldm onlari sirtinicin kullanicm terledignde 50×50 olan var 30+30 bide 120+90 senin tercihine gore
Hmdeatas Mutluhamis ben 85 85olanından aldım 20tl 4-5tane aldım gayette guzel bebek ıcın ideal boyutta bırde 65 65olan var oda pusetın ustune ortcek kadar buyuklukte ondanda bir tane ikili satılanlar oluyor ole aldım
Mutluhamis Bahara ordan aldım 30 liraya lcw sitesinde indirim gördüm 15 e düşmüş ondan Bi sorayım dedim :)
Mutluhamis Bahara evett çok tatlılar ya boyutları ve kimisinde bez ve battaniye yazması kafamı karıştırdı sadece :)
AygyulSina Mutluhamis ebekten aldim ben valla baya buyuk ve cok kaliteki bugune bugun bisey olmadi herseye kulaniyorum