Desent Htcglgnaksy çaresi var tatlım ben de çok vuruldum. Formülü ne biliyor musun derin nefes alıyorsun ve iğneyi yapan çok yavaş zerkedecek. Hızlı hızlı salınca ilacı felç ediyor resmen. Tanıdık bir hemşire varsa rica et farkı göreceksin
Htcglgnaksy Desent mutlaka söylücem çok teşekkür ederim şuan çok kötüyüm ama krem falan sürsem varmı bildiğiniz
GzdPera Htcglgnaksy bana teyzem yapiyor ama bgn ignenin ciktigi yerden resmen kan fiskirdi,cektigimde pamuk komple kandi ve kanamaya da devam etti.ama yapcak bisey yok bu igneyo gozunun tam ortasina yapcaz dese de gikim cikmaz asla 🤩
Desent Htcglgnaksy kremi hiçbir şeyi yok. Ben sağdan sola dönemiyordum resmen kilitlenmiştim sonra eltim de hemşire onunla konuştuk çok yavaş vuralım dedik ve işe yaradı. Ben 29 haftalık hamileyim hala riskim var şimdi de erken doğum, ara ara progestan proluton yine vuruluyorum çok denedim kesinlikle formülü ilacın yavaş verilmesi ve kendini sıkmaman
GzdPera Htcglgnaksy aynen oyle valla bide arnica krem var hemsire de teyzemde bana onu onerdi ama tupbebek transferi sonrasinda cesaret edemedim doktoruma bile sormadim,acibadem sutuyle yagla fln masaj yaptik
Htcglgnaksy GzdPera ben doktora sordum kuzum çok canım acıyor krem ne önerirsiniz dedim hiçbi kremi vermem hamilelikte dedi sadece parol kullandırıyoruz onun da kremi YOk dedi . Ben avokadolu krem var onun ile masaj yapıyorum bi tek
LINDAMAY Htcglgnaksy geçmiş olsun. Anne olmanın ilk sınavları bu iğneler. Pes etmek yok dayanmalısın… ilk 3 ay hafta üç gün iğneden oldum dediğin gibi dayanması çok zordu ama düzenli vurulunca vücut alışıyo sonradan bu kadar acı çekmiyosun. Bir de iğne yapan kişi çok önemli aynı poliklinik de 4 ayrı hemşire yapıyordu biri hiç acıtmıyordu diğerleri çürütüyordu resmen sonra acıtmayanın nöbetine denk getirmeye çalıştım hep
LINDAMAY Bir de şanslısın iğne bulunuyo şu an. Dilenci gibi kapı kapı iğneyi arıyorduk, burada postlar açıp bir birimizden medet umuyorduk fazla iğnesi olan var mı diye… çok şükür o günler geride kaldı, sen de sabırlı ol hepsi geçecek
Kitapsev Htcglgnaksy bende 10 gun ıgne vurulmustum sonradan da hafta da 1 iki ampul tek sırıngada oluyorum. Saglık ocagına gıdıyorum ordakı hemsıre bıraz bastırcam yağda kalmasın dıyo ben de iğne yaptıktan sonra hem elımde bastırıyorum hem masaj yapıyorum hıc sertlık olmadı sadece hafıf morardı o kadar agrıda yok cok sukur