Kızlar 7+4de kanamam oldu bebek gayet iyi kesenin arkasında bi kanama olduğunu söyledi doktor . Tedbir amaçlı yatırayım dedi. Progestan iğne yaptılar , sabah akşam vajinadan, öğleyin 1 tane ampül yaptırmamı söyledi ,doktor 10 tane yazdı bu iğneden. Her vurulduğumda çok yağlı bir iğne olduğu için yürüyemiyorum oturup kalkamıyorum bi yardım edin buna bi çare varmı herkes benim gibi mi oldu.?