Bts Bende 36 haftalığım beklemedeyim çok merak ediyorum hantalım bu aralar başka bir sıkıntı yok suanlık üşengeçlikte var ☺️
SemaSalihh Bts Aynen canım bi oluyo yapcak iş arıyorum birde ayağa kalkacak gücüm olmuyo daha karnımdan yatamıyorum zaten 🤦♀️
Bts SemaSalihh kesinlikle iş yapmak icin kalkıyorum ama yok iki dk bişey yapıyorum geri oturuyorum acayip terlemekten ve uyuşukluktan 😂
eymen08arass SemaSalihh bende 37+2deyim bayramda doğum olabilir diye korkuyorum şuanda hiç biseyim yok gibi ama herkes karnın toplanmis düşmüş diyo bn anlamıyorum bişey sadece idrara çok gidiyorum bebek de 3100kilo
SemaSalihh eymen08arass aynen bebek yerleştikçe idrara sık çıkmalar oluyor Rabbim yardımcımız olsun inşallah 🙏
Hs20 SemaSalihh son 13 ama gelmiyo paşam bakalim bugun kontrolümüz var ne dicek doktor.sabirsizlikla bekliyorum.ama sanci filan cikmiyo hic bende de
Emrenisanur 23 agustos sezeryan tarihimiz 38+4 gelicek insallah minik kızım en son kontrolde 34 haftalık iken 2350 gram demisti bakalım doguma kaç kilo olacak hepimiz sağlıkla alalım yavrularımızı kucağımıza güzel günlere büyüsünler büyütelim inşallah💕💕
Emrenisanur SemaSalihh ilk doğumumda sezeryan canım birde kan sulandırıcı kullanıyorum onda da normale izin vermiyolar bildiğim kadarıyla
Asliemirpeker Son 30 ama prensesim asagıda. İşyerinde son 6 günlük çalışmayıda tamamlayım.. bebegimi hayırla bayram sonrası agırlarımm inşallah.. ayyyy hoşgeldin mis kokulum die 💕😊😊
NILGUNAR Son 14 gün 😊🙏🏻 Heyecan korku merak hepsi var bende.. 2 gündür mide bulantısı başladı bugün doktor kontrolüm var doktora soracağım Doğum belirtisi olabilir mi diye...
polyanne SemaSalihh 37+2 olduk bizde bel ağrısı aşağı olan baskı kasıklarda sancı ne ararsan var ve ıçimden bi ses 38de doğuracağımı söylüyo 🤷♀️
Aysnrplt SemaSalihh son 12❤️ Ara ara yaşadığım kasılmalar ve son 3 gündür aşağıya olan baskı hariç bişey Yok doğsun istiyorum bi an önce
bicirinannesi SemaSalihh bizim de nasipse son 13 😍 ben de çok merak ediyorum oğluşum ne zaman gelecek 🤨 ne sancı ne açılma hiç bişey yok maalesef. Bu Perşembe çatı muayenesi olucam inşallah Doğumu tetikler 😀 oğluşuma kavuşmak istiyorum . Çok çok istiyorum 💕💕
ozlemky SemaSalihh bizde son 21 Bebek ters olduğu için şuanda sezaryen planladık nasip olursa 20 Ağustos 😊 dönerse normali bekleyeceğiz