SemaSalihh Kızlar 37 oldum tam. Acaba ne zaman gelicek oğluşum çok merak ediyorum Kasıklarımda arada hafif ağrı oluyor birde bel ağrısından kurtulamıyorum. Ama sancı mancı yok 🤦♀️
SemaSalihh Sedahiraa canımm 35+3 de 2.9001 di çarşamba kontrolüm var ne kadar oldu o zaman öğrenicem 😌 senin ?
eliff26 Allah kurtarsın sağlıkla gelsin. Bizim de son 10 gün inşallah güzel kolay bir şekilde kavusuruz hepimiz 😍
SemaSalihh rabisylmzz Sezeryan olunca gün belli oluyor ama normal doğum bekle ne kadar beklersen Çatlıyorumm 😌
rabisylmzz SemaSalihh ilk hamileliğimde bende beklemiştm canım seni çok iyi anlıyorum 41 haftada mecbur sezeryan oldu açılmada olmayınca bu işler belli olmuyor bir bakmışsn bugün yarın aniden başlamış allah kolay doğum nasip etsin sanada 🙏🏼
Aylin2019 benim kizin son 27 gunu ama bakalim sin gune kadar duracak mi ve son 32+4 bakmistilar 2.200 du acaba nekadar olmustir bir ayda