Deletedmom090 Sizcesi bizcesi mi var? Burada hıc bırımız doktor degılız ya da oncekı gebelıklerde gebelıklerınızın neden son buldugunu bılemeyız degıl mı? Benımde bı kaybım var mesela benm kaybımın sebebı folık asıt degıldı. Sızınkı oyleymıs ona gore bı yol ızlenmstır bunu km nerden bılsın kı? Kesın ve net bısey soyleyemeyız burda dye de yazmısım. Sız bana neden sızce dıye bır soru soruyorsunuz anlayamadım? Herkes burada kendı tecrubesını yazıyo, buraya post acanlarda burada olabların fıkırlernı almak ıcın post acıyo :) Bende kendı doktorumun neden folbıolu onermedgıni paylastım. Hepsı buydu yanı :)