Minigimvebiz bana Balıkesir’deki bir doçent Folic 1 verdi ve onun dozajı düşük. Ben aylarca onu kullandım. 10.haftada devlet hastanesindeki doktora gitmek gibi bi hata yaptım. İçtiğim folik asiti beğenmedi folbiol içmem gerekirmiş bebeğin omuriliği kapanmazmış, zeka geriliği olurmuş gibi bi sürü şey söyledi. 2 hafta boyunca ağladım. Sonra kendi doktorum Folic 1’in yeterli olacağını korkmamam gerektiğini söyledi. Çok şükür 30+4 olduk 🙏🏻 Ben folbiol kullanmadım ama adı bile ürpertiyor beni