Essa Hasgulselin canan karatay prof. olmus haliyle size gore hala gerzek seviyesinde ise, siz cok daha ustun yerlerde olmalisiniz. Eger dusuk konumdaysaniz da gerzek olarak gordugunuz birinden bile daha dusuk konumda olmak sizin icin cok agir olmali😞
MerveTaer Hasgulselin senin zeka seviyen ülke sınırları içinde 5 para ediyor sanırım o kadar insanın saygı duyduğu insanı böyle patavatsızca konuşarak aşağılamak sizin ne denli bir insan olduğunu gösteriyor
MerveTaer Hasgulselin sen gir Canan karatayın resmî sitesine oradan bunları söyle canım çünkü burada boşuna ellerini yoruyoruyorsun
Osse CiaoBella benim oluyor ya yoğurt yiyorum bende günlük bir veya iki kase onunda faydası olur mu ki canım ?
Eylem Hasgulselin canan karatay kuyruk yağı yiyin diye bas bas bağırıyor ama dr lar asla diyor yani canan karatay altertatif tıp öneriyor ee o zman dr lar boşa mi var diye insan düşünüyor söylediği bir cok sey altin degerinde olsada canan karatayin önerdiği bir cok seyi de tasvip etmiyorm kaşar peynire gelince evet yağ orani yüksek ama dr bebeğe kilo yapiyor protein olarak gördüğü icin hamile annelere öneriyor canm doğru söylüyorsun ama anlatamadgn için yanlış anlaşıldn
Essa 😂😂😂 kendisi oxford mezunu ya; kimseyi begenmiyor😂😂 hayir bi de canan karatay 'in yurt disinda kursusu bile var.kadin uluslararasi calisma yapmis ama bizimki burun kiviriyor. E ozaman demezler mi adama; kedi uzanamadigi cigere mundar demez mi???🤣
MerveTaer Hasgulselinbiz savunmuyoruz sadece sevmek zorunda değilsiniz fakat saygı göstermek zorundasınız bu her yerde böyledir
Hasgulselin Eylem ohh nihayet 🙏🏻 zeka seviyesi yuksek insanlarin var oldugunu bilmek icimi rahatlatti 😊
Nahideeeeee Hasgulselin bi tane Canan Karatay başlığı aç da oraya dök içini nooolur! Canan karatay ı sevdirdiniz bütün gruba şuan, konu nerden geldi bilmiyorum, kaşar peyniri ne güzeldi konuşuyoduk
MerveTaer Nahideeeeee onun amacı başka zeka seviyesinden bahsetmiş hakaret etmeyi zeka seviyesiyle bağdaştırıyor
Eylem Hasgulselin maalesef ki toplumumzda çoğunluk nerdeyse o doğru bilinir fakat öyle değildir sizi iyi anladm ben.insanlarin kendi doğruları vardır yanlış olan,ama ne yapılsa ne denilse vazgeçmezler o yüzden ne kadar söylemiş olsakta kimseyi dogrusundan vazgeciremiyz
Essa Hasgulselin valla ben iki universite bitirmis, uc dil bilen ve ulkemde savciligi kazanmis kisiyken, sizden daha fazla faydam oldugunu dusunuyorum ulkeme😉